Kelan asiointipiste

Palveluvalikoima:

  • Asiakkaan kertoman mukaiseen elämäntilanteeseen liittyvä Kela-asioiden neuvonta (mm. hakemuksen täyttö, etuuksista ja hakuajoista kertominen) yleisellä tasolla
  • Kelan hakemuksen, liitteen tai muun asiakirjan vastaanottaminen, pois lukien työeläkehakemukset ja työeläkejärjestelmän kuntoutushakemukset
  • Esitteen/lomakkeen yms Kelan materiaalin antaminen
  • Kelan verkkopalveluiden käyttöön opastaminen
  • Ajanvaraus Kelan puhelinajanvarauspalveluun tai tapaamiseen
  • Kelan asiakaspalautteen vastaanottaminen ja kirjaaminen
  • Muu asiakkaan palvelutilanne Kela-asioissa

Palveluneuvoja: Arja Tuuliniemi

Asiointipiste on avoinna ma klo 9-11 ja klo 12-15 sekä ke-to klo 9-11 ja klo 12-15.